Monday, May 28, 2012

lunch hari ni...

T/hari tadi kita g keluar lunch bersama-sama dengan bff (apa tu bff?? best friend forever la.)...tekak ni terasa macam nak makan yang masam2 dan pedas2 jer...kitaorg pun pilih la yg ni....

Nasi Goreng Thai & Tomyam Seafood..

dan air nii....cuba teka air apa?? yang hijau pekat tu kedondong asam boi dan yg satu lagi tu semestinya air kegemaranku...apple asam boi...

Dah dapat yang masam & pedas...nak yang ni pulak....Pavlova...tp agak manis sikit...bahaya ni kalau makan selalu...

8 comments:

ainnoraini said...

amboii sedap bangat tuu tengok air caler ijo tuu..
Telan air liuq dah nii...

ieda said...

hurmmm sedap nyeee
akk x pernah merasa layie pufflova nie huhuhu teringinnn rasanya

zill said...

ieda:
bole la test lepas ni...tp agk manis sikit tp sedapp..

teratai said...

hurmm sedapnya!tak penah minum lagi air epal letak asam boi,boleh try nih:)

@cu SaYaNg said...

kak zila!!!!!

sedap nya pavlova :D

zill said...

acu :

hai acu..memang sedap pun pavlova ni..

kak zila suka sangat dpt link ngan acu...kecik kan dunia ni..tak sangka ain dah penah jumpa acu..

Acik Erna said...

assalam zila..sedap nampak pvlova..teringin nak cuba

zill said...

acik erna:
wsalam acik..nti cuba la pavlova tu..sedap tau..