Friday, May 25, 2012

minggu yang busy...



Assalamualaikum…

Nanti saya sambung lagi cerita pasal umrah yee…sebab sepanjang minggu ini masa tu sangat berharga maklum la segala urusan kene buat sendiri…
En hubby tak ada la pulakkan…pergi out station kat Jakarta ada urusan kerja kat sana selama seminggu …jadi tinggal la kami lima beranak kat rumah tuu…Biasa la...bila en hubby takde tu agak busy luar biasa la kannn…semua benda nak kena buat dari celik jer mata pagi-pagi sampai la malam hari…semua benda kene pastikan berjalan lancar....nak uruskan rumah,anak-anak, nak pergi kerja lagi…Insyaallah en hubby akan balik malam ni…semoga selamat sampai…

disini saya nak ucapkan terima kasih pada yang sudi singgah ‘rumah’ saya yang baru nak bina ni…kedatangan kawan-kawan alam maya semua amat saya hargai dan kunjungan tu semua buat saya rasa sangat gembira…ialah saya ni umpama “mak budak baru belajarkan” nak buat blog ni…orang ada blog kite pun nak ada blog..ialah mana boleh tahan asyik baca blog orang jerkann…nak la merasa ada sendiri punya….he..he..

No comments: