Sunday, June 17, 2012

Breakfast pagi tadi...

Salam hari minggu semua..
Dan nak ucap Selamat Hari Bapa kepada semua yang dah bergelar bapa ye..
Hari ni tak kemana-mana pun..rasa nak berehat je kat rumah..sesuai la dengan cuaca kat luar tu yang tak berapa nak panas..ala-ala mendung gitu..yang bestnya t/hari ni tak payah nak masak lagi...sebab pagi tadi dah masak nasi lemak utk breakfast..biasanya kalau masak nasi lemak ni mesti masak lebih..bole la sampai t/hari sekali kan..haha..

 
 ayam goreng berempah pun ada...
 jom makan...
 oppp..lupa pulak...kuih ni pun ada...tapi bukan saya buat tau..cuma goreng saja...

2 comments:

ainnoraini said...

kuih vadey ke tuu...mmg kegemaran ku itu...sedapkann..

zill said...

ain
memang sedapkan ain..kuih ni..kegemaranku juga..